کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9166 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316412 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش بینی تحلیلگران از قیمت ایکس باکس سری ایکس

به گزارش سافت گذر، هنوز زمان زیادی تا معرفی ایکس باکس سری ایکس باقی مانده ولی مایکروسافت تا کنون تصاویر و مشخصات فنی این کنسول را منتشر کرده است. این شرکت حتی 13 بازی این دستگاه را نیز مشخص و عنوان کرده که این گیم ها می توانند با کیفیت 4K و 120 فریم بر ثانیه، حافظه SSD و سرعت بیشتری اجرا شوند. بر این اساس، تنها چیزی که نمی دانیم، قیمت ایکس باکس سری ایکس است.

مایکروسافت ایکس باکس کنسول ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس کنسول گیمینگ

متأسفانه وقتی صحبت از قیمت می شود، هیچ خبر رسمی به میان نمی آید و فقط تحلیلگران با توجه به شرایط بازار، ظرفیت سخت افزار و ارزش مدل های پیشین حدس و گمان های خود را مطرح می کنند.

میشل پاچر که تحلیلگر شناخته شده ای است، پیش بینی می کند که احتمالاً قیمت ایکس باکس سری ایکس کمتر از آن چیزی خواهد بود که گیمرها فکر می کنند (حدود 400 دلار). این فرض باز هم می تواند در آینده دستخوش تغییراتی شود و با قیمت واقعی تفاوت زیادی داشته باشد.

علی رغم اینکه بیشتر مردم فکر می کنند نسل آتی ایکس باکس و پلی استیشن چیزی بین 500 تا 600 دلار قیمت خواهند خورد اما پاچر بر این باورست که مایکروسافت به خاطر اینکه خود را در معرض متضرر شدن می بیند، قیمت ایکس باکس سری ایکس را پایین تعیین خواهد کرد.

او می گوید از آن جایی که راه های کسب درآمد مایکروسافت متعدد هستند به همین دلیل خسارت دیدن در یک بخش نیز برایش بسیار مهم خواهد بود.

در حال حاضر و با توجه به پارامترها، قیمت کنسول آتی مایکروسافت بیشتر از محصول سونی می باشد ولی اگر کمپانی مالک ویندوز بتواند ایکس باکس سری ایکس را حداقل 100 دلار ارزان تر بفروشد مطمئناً ضربه شست محکمی به سونی نشان خواهد داد.

مایکروسافت ایکس باکس کنسول ایکس باکس ایکس باکس سری ایکس کنسول گیمینگ

برخی مقامات مایکروسافت اخیراً عنوان کرده اند که دستشان برای تعیین قیمت ایکس باکس سری ایکس باز است. این یعنی کنسول آتی این شرکت را می توان با قیمت های مختلف خریداری کرد.

در ماه مارس بود که مایکروسافت مشخصات فنی کامل ایکس باکس سری ایکس را منتشر کرد. این کنسول از پردازنده هشت هسته ای AMD و پردازنده گرافیکی دارای 52 هسته پردازشی بهره خواهد برد. همین امکانات رقابت کنسول های آتی دنیای گیمینگ را داغ تر از قبل کرده است. به هر حال، فعلاً اطلاعات ما از ایکس باکس سری ایکس بیشتر است و این یعنی احتمالاً کنسول آتی مایکروسافت عملکرد بهتری خواهد داشت ولی باز هم تکرار می کنیم که هنوز زمان زیادی برای قضاوت کردن وجود دارد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46877 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/22 تعداد مشاهده: 1704
سافت گذر